Sheila tündérkéi :-))

Kislányaim, az iskolás Melissa és Maya baba mindennapjai.

Friss topikok

Végre itt a tavasz:-)

2009.04.02. 22:45 - Sheila67

Ma végre megérkezett...el is mentünk a babácskával játszóterezni, hintázott és kipróbálta a kutyusos rugós hintát is...elvittem a kis Canon gépemet is, készítettem néhány sztárfotót, ezeket később csatolom az irományhoz, most lusta vagyok elmenni a kábelért:-))

néhány virágzó növényt is fotóztam a kertünkben, Mayának is mutattam őket, mondta, hogy: "jáá-jáá" (vagy v.mi ilyesmi, ez virágot jelent az Ő kis szótárában:-)) a tegnap vásárolt árvácskákból négy szerencsés kiválasztott már ott pompázik a bejárati ajtó mellett...

a jó idő végre jobb kedvre derített, tele voltam tettvággyal, persze szokás szerint nem jutottam messzire, mert ma az én feladatom volt Melissa elhozatala az oviból, és eljuttatása a judo edzésre...aztán rohantam haza Álomszuszék kisasszonyhoz, szerencsére nem kellett elvinnem magammal az edzés végére, mert Enikő (Kíra és Darius anyukája) felajánlotta Melissa hazaszállítását, amit örömmel elfogadtam.

Utána Melissa még átment Kíráékhoz, így délután megint csak Mayával mentünk ki az utcára (és Büü-vel, az elmaradhatatlan piros autóval) , jött a pékautó (Lipóti Pékség) és Ákostól vettünk néhány finomságot (húúú, szénhidrát /ch/ ), de a lényeg természetesen az "ippi" (kifli) vásárlás Mayácskának.

miközben a lakásban ismét átvette az uralmat a bohém rendetlenség és káosz, mi odakint múlattuk az időt...de egyszerűen nem bírok bent maradni ilyen gyönyörű időben:-)))

jaaa, azért vagyok így behavazva, mert drága jó (és nélkülözhetetlen) Rózsi nénink már második hete nem tud jönni, mert fáj a dereka...de jövő héten már jön, hála a jó Istennek:-))

de holnap még kénytelen leszek Hercegnőstöl bevásárolni, majd beszámolok róla, hogy milyen mértékben őrültem meg:-))

a fodrászt már nem mertem bevállalni Mayával, azt áttettem szombat hajnali 8 órára, mert hajfestés lesz, és azt nem úszom meg 10 perc alatt, még az én kreatív sztárfodrászomnál sem:-))

végezetül: drága kedves olvasóim, írjatok végre kommenteket, mert így olyan, mintha magammal beszélgetnék...ígérem, nem fogom leharapni senki fejét, mostanában a Norbi Update-t részesítem előnyben:-))

puszi és jó éjt minden ide tévedőnek, ugye kíváncsiak vagytok a holnapi dalra??

nos, ebben az az izgalmas, hogy ilyenkor még én sem tudom...de biztos tuti lesz, nekem mindenképpen... 

A bejegyzés trackback címe:

https://melissaesmaya.blog.hu/api/trackback/id/tr201042890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása